Klacht nationale vacaturebank: Misleidende informatie op site Nationale Vacaturebank

Mary

Via Nationale Vacaturebank een vacature geplaatst voor € 299,- D.m.v. de info button eerst gecheckt wat je krijgt voor dit bedrag. Letterlijke info o.a. : "Met de Matchmail passende cv's in uw inbox". Vanmorgen inderdaad mail ontvangen met matchende CV's ..... die je echter niet kunt openen zonder een zgn. CV database abonnement af te sluiten t.b.v. minimaal € 299,- (dat werd niet vermeld). Gebeld; aangegeven uiterst misleidende info. Gevraagd om oplossing. Drie personen gesproken, geen oplossing. Ik was "de eerste die hier over klaagde". Uiteindelijk telefoongesprek op mijn verzoek beëindigd omdat er geen oplossing werd geboden en gesprek er alleen op gericht was om aan te geven wat ik wel kreeg en er niet werd ingegaan op mijn verzoek om een oplossing; gratis toegang tot CV database.

Alsnog gratis toegang tot CV database van Nationale Vacaturebank gedurende looptijd geplaatste vacature.

Wij vinden dat nationale vacaturebank hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!