Klacht Nationaletijdschriftenbon.nl: Nationale Tijdschriftenbon met geldigheidsduur van 2 jaar al binnen 6 maanden verlopen!!!

B. T.

De Nationale Tijdschriftenbon met een geldigheidsduur van 2 jaar en uitgifte datum 14.06.2017 blijkt bij activering op 21 december 2017 niet meer geldig te zijn. Dit heb ik op 21 december 2017 gemeld bij de Nationale Tijdschriftenbon en aangegeven dat ik gebruik wil maken van de coulanceregeling (Door Nationale Tijdschriftenbon wordt een coulanceregeling gehanteerd van 6 maanden na de dag dat de tijdschriftenbon is verlopen. Wordt aan deze termijn voldaan, dan wordt er een nieuwe digitale tijdschriftenbon code verstrekt die 3 maanden geldig is). De klantenservice van Nationale Tijdschriftenbon is blijkbaar niet op de hoogte van hun eigen coulanceregeling, want op 22.12.2017 heb ik onderstaande standaard reactie ontvangen:

Bedankt voor uw bericht omtrent uw verlopen bon.
Uw bon is bij ons afgenomen met een geldigheidsdatum tot 16-12-2017. Wij betreuren het dat uw Nationale Tijdschriftenboncode is verlopen. Helaas kunnen wij deze niet opnieuw activeren omdat de expliciete geldigheidsdatum leidend is en dit tevens een keuze is geweest van het bedrijf die de Nationale Tijdschriftenbon bij ons heeft afgenomen.
Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn geweest.

Klantenservice, Media Kiosk B.V.

Op 01.01.2018 heb ik hierop gereageerd en aangegeven dat ik recht heb op een nieuwe activeringscode omdat
a) de tijdschriftenbon nog niet verlopen is en
b) de bon voldoet aan de voorwaarden voor de coulanceregeling.
Op deze mail en op mails die hierna verstuurd zijn wordt niet gereageerd door de Klantenservice van de Nationale Tijdschriftenbon.

Een nieuwe activeringscode voor het VOLLEDIGE BEDRAG voor een Nationale Tijdschriftenbon die nog niet verlopen is.

Wij vinden dat Nationaletijdschriftenbon.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!