Klacht Natuals: Onterechte incasso/aanmaning ivm ongevraagde pakketjes van Natuals

Sannie

Bijna een jaar geleden ontving ik pakketjes van Natuals zonder hierom te hebben gevraagd. Ik heb deze ongeopend retour gestuurd met daarop de melding "geen interesse". Tot mijn stomme verbazing bleven zij geld van mijn rekening afschrijven en kreeg ik vervolgens weer pakketjes thuis gestuurd. De bedragen heb ik gestorneerd en uiteindelijk kreeg ik een brief van WebCasso B.V. of ik de achterstand alsnog wilde overmaken. Ik heb telefonisch contact gezocht met Natuals B.V. en daar kreeg ik te horen dat ik via een voicelog toestemming heb gegeven terwijl zij niet mijn telefoonnr in hun bestand hebben staan . Via de mail heb ik dit aangegeven en toen kreeg ik van de heer Paul Brouwers van de klantenservice een bericht met de opname van mijn voicelog. Ik heb deze beluisterd en daarop is duidelijk een mannenstem te horen. Dit heb ik dmv een mail laten weten en tevens aangegeven dat het niet mijn telefoonnr is. Echter tot op heden nog geen oplossing en wederom een mail van WebCasso ontvangen.

Ik wil uit het bestand van Natuals verwijderd worden en bij WebCasso worden afgemeld zonder dat ik de bedragen heb betaald aangezien ik hier nooit toestemming voor heb gegeven. Ook wil ik hiervan geen registratie op mijn naam krijgen. Graag wil ik dit via een mail bevestigd krijgen.

Natuals is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Natuals?