Klacht Natuals: opzegging

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 56268
Gebruiker
maria
Datum
4 reacties

Details

De klacht

ik heb het eerste pakketje van hun ontvangen het tweede pakketje terug gestuurd .ze hebben het gewoon af gehouden ik heb het weer terug geboekt .maar dit is nog niet alles .de derde termijn werd ook zomaar afgehouden . maar zonder mij .heb het derde pakketje helemaal niet ontvangen .volgens mij doen ze maar wat heb twee keer een brief gestuurd .maar geen reactie hunnerzijds .ze zijn volgens mij oostindiesdoof .dus ik ben niet van plan iets te betalen gr mvr daemen

De oplossing

de oplossing zou moeten zijn dat ze ophoren mij rekeningen te sturen van iets wat ik niet ontvangen heb gr mvr daemen

4 reacties

  1. Auteur
    Natuals
    Datum
    Geachte mevrouw Daemen, Hartelijk dank voor uw bericht. Zoals wij u reeds via e-mail hebben aangeven, heeft u te laat geannuleerd na ontvangen van de eerste zending. Hierdoor hebben wij u een vervolgzending toegestuurd. De kosten van deze zending
    (3x € 25,90) incasseren wij achteraf in drie gelijke maandelijkse termijnen. Het retour sturen van onze producten ontslaat u niet van uw betalingsverplichting. Uiteraard zijn wij bereid de door u retour gezonden vervolgzending nogmaals toe te sturen indien u dit wenst.Wij zouden het erg op prijs wanneer wij uw klacht naar tevredenheid hebben opgelost, u ons een positieve beoordeling wilt geven.Met vriendelijke groet,Paul Brouwers
    Klantenservice Natuals
    info@natuals.com
  2. Auteur
    maria
    Datum
    ik accepteer dit niet want de eerste zending heb ik betaalt ik kan dit bewijzen .de tweede zending heb ik terug gestuurd .de derde zending heb ik niet ontvangen .u betaalt ook niet wat u niet ontvangen hebt .voor het product dat ik terug gestuurd heb .heb ik een bewijs voor .ik zou maar eens alles goed nakijken gr mvr daemen
  3. Auteur
    Natuals
    Datum
    Geachte mevrouw Daemen,
    Het is juist dat u in totaal 2 zendingen van ons heeft ontvangen: 1 proefzending en 1 vervolgzending.
    Natuals incasseert de kosten voor de vervolgzending achteraf in drie gelijke maandelijkse termijnen (3x € 25,90).
    Het retour sturen van onze producten ontslaat u niet van uw betalingsverplichting.
    Als u wenst kunnen wij u uw vervolgzending nogmaals toesturen.
    Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet,Paul Brouwers
    Klantenservice Natuals
    info@natuals.com
  4. Auteur
    maria
    Datum
    hallo het is toch niet normaal dat ik voor iets moet betalen wat ik niet gekregen heb
    het proefpakket op tijd betaald
    ik vraag me af hoe u aan drie x euro 25 90
    dat word iedere keer gekker met u ik betaal toch niet wat ik terug gestuurd heb en nogmaals ik betaal niet wat ik niet ontvangen heb u wilt gewoon met bedreiging dat ik betaal ik ben kwaad hoor en ik zal de mensen inlichten wat u voor een firma bent gr mv daemen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
maria
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Natuals?