Opgelost door Natuals: Pillen van Natuals als proefzending

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 57770
Gebruiker
Marry
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik wordt gebeld door Natuals dat ik meegedaan heb aan een enquette. Ik weet van niets. Ze gebruiken de naam en adres van mijn dochter. Maar als dank konden ze een proefzending sturen de man sprak erg snel en het had iets met cosmetica te maken. Ik zeg nou stuur maar op. Met 7,90 euro verzendkosten. Tot mijn verbazing sturen ze pillen. Als ze dit in het gesprek hadden gezegd hadden ze mij dit nooit maar dan ook nooit toe gestuurd. Dan had ik gelijk afgebroken. Wij zijn allergisch voor allerlei middelen laat staan dat we dan pillen gaan slikken om er mooi uit te zien. Ik moet er niet aan denken. Ik ga ze terug sturen en het bedrag storneren.

De oplossing

Ik wil de zending terugsturen en de order-verzendkosten terug. En nooit meer zendingen ontvangen van dit bedrijf wat zo brutaal te werk gaat.

2 reacties

  1. Auteur
    Natuals
    Datum
    Geachte mevrouw Versendaal,Heel vervelend dat tijdens het telefoongesprek niet alles duidelijk is geweest voor u.
    Graag willen wij u er op wijzen dat u zich natuurlijk ook bij ons kunt beroepen op de
    wet 'Kopen op afstand', u dient dan binnen 7 werkdagen te annuleren (inmiddels gedaan) en
    de ongebruikte zending retour te sturen (‘retour afzender’; zie adres in brief).
    Zodra wij de zending retour ontvangen hebben zullen wij de kosten crediteren en retour storten.
    Houdt u hierbij rekening met een storno periode van 56 dagen, wij kunnen het bedrag
    56 dagen na het incasseren retour storten.
    Uw account hebben wij inmiddels geannuleerd, wij gaan u geen zendingen meer toesturen.
    Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,Paul Brouwers
    Klantenservice Natuals
    info@natuals.com
  2. Auteur
    Marry
    Datum
    Natuurlijk ben ik het met het voorstel heen maar vandaag kreeg ik een mail van het bedrijf en wel:
    Wij verzoeken u de ongebruikte zending retour te sturen (‘retour afzender’; zie adres in brief).Die zending is op 20 april op de bus gegaan. Dus die moeten ze allang binnen hebben. Ik ben dus bang dat het probleem niet opgelost is als ze gewoon vertellen dat ze de zending niet hebben ontvangen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marry
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Natuals?