Klacht Natuals: Teveel geld afgeschreven, vervolgens geen afhandeling van klachten en nu een extra hoge rekenening

Klachtnummer
# 157158
Gebruiker
movo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via hun telefonische benadering een probeerset vetblokker gekregen. Het vervolg via de mail op tijd afgezegd. Vervolgens kreeg ik nog een probeerset met begeleidende brief en werd er drie keer het bedrag afgeschreven. Vervolgens heb ik twee bedragen terug laten storten. Weer gemaild in afwachting van hun reactie. Ik wil niet betalen wat ik niet heb besteld. Telefonisch contact opgenomen wat 1 Euro kost. In behandeling genomen en er zou een reactie komen. Inmiddels een aanmaning gekregen. Deze toch maar betaald. Nu weer een aanmaning met een ander dossiernummer en een verhoogd bedrag van 45 Euro.
Geen enkele reactie van Natuals. Ik heb dus 2 doosjes vetblokker ontvangen, inmiddels binnen de tijd 2x 8,95 betaald en toch nog een aanmaning met verhoogd bedrag van 45 Euro. Wat moet ik doen?

De oplossing

Ik wil die aanmaning van 45 Euro niet betalen. Ik heb al extra betaald voor het doosje wat ik extra kreeg. En ik wil een excuus voor de onzorgvuldigheid waarmee zij met hun administratie omgaan. ( Dus ook zomaar 3x een bedrag afschrijven)
Zij kunnen nagaan via de opname van het bandje wat er is afgesproken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Natuals is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties