Klacht Natuals: wel betalen niets ontvangen

Klachtnummer
# 160853
Gebruiker
marjoleen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

in december telefonisch benaderd en er in getrapt!
door omstandigheden niet in de gelegenheid de boel stop te zetten
in 2016 halen ze wel automasch geld van je rekening maar Nooit ook maar iets ontvangen
ik ben er klaar mee

De oplossing

alles stop zetten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Natuals is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Natuals?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen