Klacht Natuals: ze niet te berijken en ik wil niet betalen wat ik niet heb gehad

Willem

Ik kreeg een zending pillen binnen later bezef ik dat ik die nog geen eens heeft besteld ik heb toen die zending betaald maar ze bleven me pillen sturen en ik heb het retour terug gestuurd ik een email gestuurd naar 14 dagen krijg je pas een bericht dat het in behandeling is en dat het goed is gekeurd dat ik op gezegd maar sturen me gewoon een rekening om te gaan betalen.
Ik heb geprobeerd om te bellen maar geen gehoor maar wel een euro in bel gesprek + per min €0,10 betallen.
Ze hebben een incaasso buro ingeschakelt wat kan ik verders doen.

met vriendelijke groet
Willem Klarenbeek

Natuals
    Geachte heer Klarenbeek,Op 1 mei 2014 heeft u een telefoongesprek gevoerd met een verkoopmedewerker van Natuals waarin u akkoord gaat met alle voorwaarden. Wij willen u verwijzen naar het opgenomen deel van het telefoongesprek (de voicelog) waarin wordt uitgelegd dat Natuals haar vervolgzendingen automatisch verzendt indien er niet tijdig wordt geannuleerd. Ook in de brief die u samen met de proefzending heeft ontvangen staat dit duidelijk aangegeven.Aangezien wij uw annulering te laat hebben ontvangen, hebben wij u een vervolgzendingtoegestuurd.
    De kosten van deze zending (3x € 25,90) incasseren wij achteraf in drie gelijke maandelijkse termijnen. Wij hopen dat e.e.a zo duidelijk is voor u.Indien u wenst kunnen wij u deze bandopname (voicelog) per mail toesturen.Met een vriendelijke groet,
    Met vriendelijke groet,Paul Brouwers
    Klantenservice Natuals
    info@natuals.com
    Willem
    Ik heb helemaal geen toe zegging gegeven om die zending op gestuurd te krijgen waar om reageren jullie niet op mijn brief ik ben toch duidelijke geweest dat ik geen zending wil hebben en ik heb ook niks meer ontvangen dus hoef ik het product niet te betalen.Met vriendelijke groet,Willem Klarenbeek
    Natuals
    Geachte heer Klarenbeek,Wij hebben u zojuist via uw e-mail de bandopname toegestuurd. Wij willen u verwijzen naar dit opgenomen deel van het telefoongesprek (de voicelog) waarin wordt uitgelegd dat Natuals haar vervolgzendingen automatisch verzendt indien er niet tijdig wordt geannuleerd. Ook in de brief die u samen met de proefzending heeft ontvangen staat dit duidelijk aangegeven.Aangezien wij uw annulering te laat hebben ontvangen, hebben wij u een vervolgzending toegestuurd.
    De kosten van deze zending (3x €25,90) incasseren wij achteraf in drie gelijke maandelijkse termijnen. Wij hopen dat e.e.a zo duidelijk is voor u.Met vriendelijke groet,
    Paul Brouwers
    Klantenservice Natuals