Klacht Natural Feeling: Ik wil graag mijn geld terug of een overeenkomst, maar het bedrijf geeft nergens gehoor aan.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 347781
Gebruiker
Millabella
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Wij hebben bij dit bedrijf een massage geboekt. Die zou op 7 dec 2018 plaatsvinden.
Vervolgens werd deze door het bedrijf verplaatst naar 21 dec 2018. Vervolgens kreeg ik op het laatste moment via sms weer te horen dat het geannuleerd werd ivm met een burn-out.
Kan gebeuren maar ik wilde wel mijn geld terug. Sindsdien meermaals contact op proberen te nemen met de vraag of we het geld terug kunnen krijgen omdat er geen vooruitzicht is op wanneer de massage eventueel wel zou kunnen.
Er word nergens gehoor op gegeven ongeacht de pogingen.

Gewenste oplossing

Het liefste zou ik het geld terug willen. Maar op mijn minst wil ik dat er een reactie komt zodat er overlegd kan worden in wat er mogelijk is.
Geboden oplossing
Er word weer geen contact opgenomen of ergens op gereageerd.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Natural Feeling hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Natural Feeling?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen