Klacht Natuurhuisje.nl: Verhuren niet beschikbaar huisje en laten zelfs aanbetalen

Devasa

Huisje gereserveerd voor de zomervakantie. We kregen direct een bevestiging en een mail om een aanbetaling te doen. Aanbetaling hebben we direct gedaan. Vervolgens krijgen we een mail van de verhuurder (dus niet van Natuurhuisje) dat het huisje helemaal niet beschikbaar blijkt te zijn. Wat een enorme domper! We hebben onze kinderen het al laten zien en ze verheugen zich er enorm op. Ook hebben we het 2e deel van de vakantie op deze boeking afgestemd. Wat nu?? Geld kwijt? Natuurhuisje is niet eens telefonisch bereikbaar. Echt leuk als je een probleem hebt en als ze je geld al hebben. Je kunt wel mailen maar helaas geen reactie.

Zorgen dat de overeenkomst die we nu met ze hebben nagekomen wordt. Of een vergelijkbaar alternatief. En uiteraard direct de aanbetaling terug!

Natuurhuisje.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Devasa
    Natuurhuisje heeft ondertussen per mail gereageerd. Ze doen eigenlijk niets. Dus wat heb je nu eigenlijk aan zo'n bedrijf? Ik kan net zo goed op Marktplaats iets huren.

Devasa

Ook een klacht indienen over Natuurhuisje.nl?