Klacht Natuurhuisje.nl: Verhuren niet beschikbaar huisje en laten zelfs aanbetalen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 445705
Gebruiker
Devasa
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Huisje gereserveerd voor de zomervakantie. We kregen direct een bevestiging en een mail om een aanbetaling te doen. Aanbetaling hebben we direct gedaan. Vervolgens krijgen we een mail van de verhuurder (dus niet van Natuurhuisje) dat het huisje helemaal niet beschikbaar blijkt te zijn. Wat een enorme domper! We hebben onze kinderen het al laten zien en ze verheugen zich er enorm op. Ook hebben we het 2e deel van de vakantie op deze boeking afgestemd. Wat nu?? Geld kwijt? Natuurhuisje is niet eens telefonisch bereikbaar. Echt leuk als je een probleem hebt en als ze je geld al hebben. Je kunt wel mailen maar helaas geen reactie.

De oplossing

Zorgen dat de overeenkomst die we nu met ze hebben nagekomen wordt. Of een vergelijkbaar alternatief. En uiteraard direct de aanbetaling terug!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Natuurhuisje.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Devasa
    Datum
    Natuurhuisje heeft ondertussen per mail gereageerd. Ze doen eigenlijk niets. Dus wat heb je nu eigenlijk aan zo'n bedrijf? Ik kan net zo goed op Marktplaats iets huren.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Devasa
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Natuurhuisje.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen