Klacht Natuurmonumenten: Natuurmonumenten Brunssummerheide moet zich schamen vanwege het niet oplossen van loslopende honden

Dj’s

Hierbij wil ik een klacht indienen tegen Natuurmonumenten Brunssummerheide.
Er wordt totaal niks gedaan aan loslopende honden op het niet losloop gebied.
Recentelijk is er weer(voor de zoveelste keer)een ree doodgebeten door loslopende honden.
Ik heb herhaaldelijk gebeld en ben persoonlijk naar Natuurmonumenten geweest om dit door te geven.
Er wordt niks mee gedaan!!!
Dagelijks loop in op de Brunssummerheide en zie nooit dat er gecontroleerd wordt oploslopende honden.(terwijl dit wel wordt beweerd)
Als ik op dat moment bel met Natuurmonumenten en doorgeef dat er weer honden loslopen wordt er niks mee gedaan.
Het is een ergernis van veel mensen alleen is het jammer dat veel van die mensen hier geen melding van maken of er iets van durven te zeggen.
Als je de eigenaren van die honden aanspreekt krijg je een grote mond of wordt je zelfs bedreigt.
Ik vraag mij dan ook af wat er met het geld gedaan wordt dat Natuurmonumenten krijgt.
Zelf heb ik een mail aan de krant gestuurd om dit probleem te melden en hoop dan ook dat de krant dit publiceert en een groter publiek bereikt zodat deze ook melding of aangifte gaan doen.
Er moet echt iets gaan gebeuren want op deze manier gaan nog veel dieren opgejaagd en gedood worden.

Meer controleren en het zou handig zijn om er uitkijkposten neer te zetten.
vanuit die uitkijkposten kan je met een verrekijker al op afstand zien wie zijn hond(en) aan de lijn heeft en wie niet.
Op het moment dat er weer honden loslopen kan de persoon in de uitkijkpost een sein aan de desbetreffende controleurs doorgeven zodat deze de persoon aan kunnen spreken.
Het beste zou een boete zijn.

Wij vinden dat Natuurmonumenten hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Natuurmonumenten?