Klacht Natuurmonumenten: Natuurmonumenten misleidt klant door zogenaamde aanbieding bij Landalverblijf

Rozenboom

Afgelopen januari boekte ik via het magazine en de website van Natuurmonumenten een vakantiehuisje met korting bij het Landalpark Sluftervallei op Texel. Via de website van Natuurmonumenten werd ik omgeleid naar de zogenaamde aanbieding. Toen ik deze geboekt had (21 januari 2014)) en nog even naar de website van Landal ging, zag ik dat de prijs van de aanbieding van Natuurmonumenten hoger was dan de prijs van Landal voor hetzelfde huisje. Het scheelde ruim €130,-. Daar schrok ik van, want dat verwacht ik niet van een ideële organisatie als Natuurmonumenten. Sterker nog, ik vind dit ronduit misleiding.

Ik zie graag het verschil tegemoet tussen de 'aanbieding' van Natuurmonumenten (€ 349,45) en de bedrag van het Landalpark (€ 214,25, inclusief reserveringskosten, linnengoed en toeristenbelasting voor 3 personen) op mijn rekening.
Ik stuurde 25 febr. 2014 een brief naar N, zij reageerde schriftelijk, zij herkent zich niet in de klant en voelt zich niet verantwoordelijk. Na telefonisch gesprek zei N, dat deze handelswijze niet strafbaar is. Verder geen argumenten.
Wanneer er geen oplossing komt, zeg ik (met mij nog drie anderen) mijn lidmaatschap van Natuurmonumenten op.

Wij vinden dat Natuurmonumenten hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Natuurmonumenten?