Klacht Natuurmonumenten: veel te vroege incasso en veel te late ontvangst ledenkaart

Klachtnummer
# 91251
Gebruiker
Oprecht
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Elk jaar incasseert Natuurmonumenten reeds eind november de ledenbijdrage en verstuurt pas in de tweede helft van januari de ledenkaart. De incasso is een maand te vroeg. Door het niet kunnen tonen van de lidmaatschapkaart in januari riskeer ik een boete.
Per email heb ik reeds in 2012 verscheidene malen contact gehad met de ledenservice.
Die beweert hier niets aan te kunnen doen, een gedeelte van de kaarten wordt in december verstuurd, de rest in januari, zo is dat nu eenmaal... Wel kan in december het kwartaalblad verstuurd worden met een ingesloten bedelbrief i.p.v. de ledenkaart.
Ik vind het tevroeg incasseren onfatsoenlijk gedrag en het te laat leveren van de ledenkaart een wanprestatie.

De oplossing

Incasso eind december en ontvangst ledenkaart in december.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Natuurmonumenten hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Natuurmonumenten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen