Opgelost door Natuurproduct.com: besteld, betaald, geen levering. niet bereikbaar

angry Opgelost
Adam

Bestelling gedaan. Betaling gedaan. Bevestiging gekregen. Nooit de levering gekregen. Niet bereikbaar via contactformulier, chat of telefoon. Onderdeel van Herbella in Zoetermeer: dat nummer is niet meer in gebruik. Ik kan niet tot een andere conclusie komen dat dat dit een valse webwinkel is en natuurproduct.com dus een oplichter en Herbella erbij.

mijn geld terug

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht, ondanks de inhoud daarvan. We zien inderdaad een bericht van u 3 dagen geleden, wij hebben hier direct op geantwoord met een uitgebreide reactie. Ik zie helaas dat u een fout hebt gemaakt in het email adres dat u hebt ingevuld in het contactformulier. Hierdoor is onze reactie dus niet aangekomen. Kan uiteraard gebeuren maar misschien gaat het wel erg ver om ons oplichters te noemen vanwege een foutje aan uw zijde, nogmaals dat kan gebeuren maar ik verzoek u deze zeer krachtige termen om die reden weg te halen. Ik zal u nogmaals dezelfde mail sturen maar nu naar het correcte email adres dat u in de order bij het plaatsen hebt ingevuld. Fijne dag nog!

Marije de Vries
    Natuurproduct.com
    Ter aanvulling: Uiteraard is uw orderbedrag direct na dit bericht teruggestort. Onze vorige mail (die dus naar het adres is gestuurd dat u invulde in het contactformulier) bood u de keuze tussen een nieuwe zending en een terugstorting. Als ik uw vorige bericht lees is die keuze wel duidelijk.
    Adam
    De reactie die ik krijg is dat ik mijn Emailadres verkeerd gespeld zou hebben in het contactformulier. Hierbij wordt volledig voorbij gegaan aan het feit dat er niet geleverd is en dat zowel Natuurproduct.com en Herbella op 3 verschillende dagen tussen 9-17 uur telefonisch niet bereikbaar zijn dan wel een niet bestaand telefoonnummer voeren. Ook zou ik mijn chat afgesloten hebben: deze optie zag er uit als een contactformulier en niet als een chatoptie en er kwam geen reactie. Daar had ik mij bestelnummer ingevuld.
    Hoewel het geld netjes is teruggestort zal je mij niet meer zien op deze site. Ik ben er nog steeds niet van overtuigd dat deze bonafide is. Minimaal een heel belabberde klachtenservice.

Adam
terugstorten van aankoopbedrag. Ik ben echter in het geheel niet tevreden met de bereikbaarheid van dit bedrijf. Daarnaast in eerste instantie wel betaald niet geleverd. Vervolgens leggen ze de fout bij de klant dat ik een typefout zou hebben gemaakt en men zou de initiële reactie op het contactformulier alsnog sturen. Heb ik nooit gehad. Geen excuses voor niet bereikbaar zijn of niet leveren. Ik beschouw dit bedrijf als malafide ; je zult er me nooit meer zien.

Ook een klacht indienen over Natuurproduct.com?