Opgelost door Natuurproduct.com: Besteld, niet geleverd en geen reactie op e-mail en telefoon.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 352607
Gebruiker
Cinderella79
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Gisteren ruim voor 17u besteld en betaald. Volgens de orderbevestiging zou ik een DHL track & track nummer krijgen. Niet gekregen. Gemaild, geen antwoord. Gebeld, geen antwoord. Ik heb de spullen morgen nodig en speciaal bij deze webshop besteld omdat zij de artikelen hebben die ik zocht én snel zouden leveren.

De oplossing

Vandaag of uiterlijk morgen nog bezorgen!

3 reacties

  1. Auteur
    Natuurproduct.com
    Datum
    Goedemiddag,

    Ik zie dat uw bestelling gewoon onderweg is hoor! Ik zal u nog een keer het mailtje met de track en trace doorsturen, misschien is die in de ongewenste mail belandt, net als het antwoord op de eerder mail van mijn collega. In ieder geval hoop ik dat u ons volgende bericht ontvangt. Uw bestelling is dus zogezegd al onderweg!

    Fijne dag nog!

    Marije
  2. Auteur
    Natuurproduct.com
    Datum
    Goedemiddag,

    Ik heb u zojuist een nieuwe mail verzonden met track en trace code.

    Groetjes,
    Marije
  3. Auteur
    Cinderella79
    Datum
    Verkoper heeft mijn klacht keurig afgehandeld en goed meegedacht. Hartelijk dank hiervoor.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Cinderella79
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is kennelijk iets misgegaan met de e-mails waardoor ik in eerste instantie geen antwoord op mijn vraag kreeg. Ik heb alsnog de track en trace code gekregen en een uitleg waarom de verzending te laat was verstuurd. Ik heb de verzendkosten teruggestort gekregen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Natuurproduct.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen