Opgelost door Natuurproduct.com: geen levering en geen directe communicatie

Ba13

De 19de maart een bestelling gedaan. Nu geen vertrouwen meer dat het nog wordt geleverd.

Ik wil of een bericht dat mijn producten komende week (week 14 2020) worden bezorgd of ik wil mijn geld terug.
Het voorstel was om het bedrag terug te storten. Dat is inmiddels gebeurd. Een prima en professionele afhandeling. Dank je wel Natuurproduct.

Natuurproduct.com
    Goedemorgen. Bedankt voor uw klacht. Ons hele team werkt met man en macht, avonden en weekend door om alles zo snel mogelijk te verzenden. Op onze site, op de homepage en de winkelmand staat met grote letters uitgelegd dat we helaas vertragingen ervaren. U hebt ons ook niet even een berichtje gestuurd zodat we voor u konden kijken of we bijvoorbeeld uw order in twee delen konden verzenden, daar hadden wij u graag mee geholpen. Ik heb direct uw order op uw verzoek geannuleerd en het volledige aankoopbedrag staat direct na het weekeinde weer op uw rekening. Prettig weekend verder en goede gezondheid gewenst in deze moeilijke tijden!

Ook een klacht indienen over Natuurproduct.com?