Opgelost door Natuurproduct.com: geen levering en geen directe communicatie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 432447
Gebruiker
Ba13
Datum
1 reactie

Details

Klacht

De 19de maart een bestelling gedaan. Nu geen vertrouwen meer dat het nog wordt geleverd.

Gewenste oplossing

Ik wil of een bericht dat mijn producten komende week (week 14 2020) worden bezorgd of ik wil mijn geld terug.
Geboden oplossing
Het voorstel was om het bedrag terug te storten. Dat is inmiddels gebeurd. Een prima en professionele afhandeling. Dank je wel Natuurproduct.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Natuurproduct.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen. Bedankt voor uw klacht. Ons hele team werkt met man en macht, avonden en weekend door om alles zo snel mogelijk te verzenden. Op onze site, op de homepage en de winkelmand staat met grote letters uitgelegd dat we helaas vertragingen ervaren. U hebt ons ook niet even een berichtje gestuurd zodat we voor u konden kijken of we bijvoorbeeld uw order in twee delen konden verzenden, daar hadden wij u graag mee geholpen. Ik heb direct uw order op uw verzoek geannuleerd en het volledige aankoopbedrag staat direct na het weekeinde weer op uw rekening. Prettig weekend verder en goede gezondheid gewenst in deze moeilijke tijden!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Natuurproduct.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen