Klacht Natuurproduct.com: Klacht

Klachtnummer
# 326999
Gebruiker
Bonne Smeding
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Geen verdere informatie over levering/leveringsdatum en er komt geen reactie terug op mijn bericht. Er werd ook geclaimed dat voor 17:00 de bestelling op dezelfde dag wordt verstuurd. Ik heb deze na 17:00 uur besteld dus ik verwachtte dat het pakket vrijdag verstuurd zou worden. Maar dat was niet het geval. Ik dacht toen dat het misschien zaterdag geleverd werd. Ook niet het geval.

De oplossing


Antwoorden op berichten en ik verwacht dat er verdere informatie komt over de levering.

2 reacties

  1. Auteur
    Natuurproduct.com
    Datum
    Goedendag,

    Vervelend dat uw pakket niet tijdig is gearriveerd. Ik zie inderdaad dat uw zending een dag later wordt verzonden dan de bedoeling was vanwege een uitgestelde levering aan ons van het door u bestelde product. Hiervoor onze oprechte excuses en we bieden u graag de door u betaalde verzendkosten terug aan om de dag extra wachttijd goed te maken. Ik hoor graag of dit naar tevredenheid is. Zodra uw pakket wordt verzonden ontvangt u van ons een bericht en een track en trace code!

    Met vriendelijke groet,
    Marije
    Natuurproduct.com
  2. Auteur
    Bonne Smeding
    Datum
    Heel erg bedankt voor de gastvrijheid!! Maar ik krijg liever de volgende keer wat meer info. Super bedankt!😁

Ook een klacht indienen over Natuurproduct.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen