Opgelost door Natuurproduct.com: Vorm van oplichting?

content Opgelost
Pien

Op 9 nov 2019 Een bestelling geplaatst en betaald en er wordt niet geleverd. Ze zijn niet meer bereikbaar. Dit is een vorm van oplichting

De bestelling leveren of het geld terug storten. Indien het bedrijf niet meer bestaat moet het verwijderd worden van internet.

Natuurproduct.com
    Goedemiddag!

Graag help ik u verder met uw vraag, allereerst wil ik u gerust stellen dat uw bestelling goed in het systeem staat en dat uw email van gisteravond reeds in behandeling is genomen, daar zult u vandaag nog antwoord op krijgen via onze helpdesk. Als u sneller contact wilt mag u natuurlijk ook een live-chat starten via de website.

Wat betreft uw bestelling, helaas lijkt deze enkele dagen vertraagd te zijn door een probleem bij de leverancier. Mijn oprechte excuses voor het late informeren van onze kant naar u toe.

Wij zullen u binnen enkele uren per mail contacteren voor het afstemmen van een passende oplossing.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd en zie graag het verdere contact tegemoet via onze helpdesk.

Prettige dag toegewenst van team Natuurproduct!

Vriendelijke groet,
    Daan
    info@natuurproduct.com
    www.natuurproduct.com

Pien
Het geld is teruggestort en daar ben ik blij mee. Mooi dat natuurproduct.com is aangesloten bij klachtenkompas want anders had ik denk ik geen geld retour gekregen.

Ook een klacht indienen over Natuurproduct.com?