Klacht Natuursteenstunter: Levering en afspraken nakomen verkoopt niet goed

Klachtnummer
# 163331
Gebruiker
Aukje
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Ik heb twee granieten keukenbladen en een achterwand voor mijn keuken besteld op 10 december 2015. Het is nu 8 april 2016 en de levering is nog steeds niet afgerond. Het probleem is ontstaan doordat twee van de drie bladen verkeerd waren opgemeten door het bedrijf. De bladen werden geleverd op 12 februari 2016 (ook al veel later dan de 2 - 4 weken die ervoor staan). Toen is bij 1 blad ontdekt dat het niet goed was opgemeten en deze is opnieuw besteld. De achterwand is niet gecontroleerd maar zolang in mijn garage gezet. Het nieuwe blad kwam 11 maart (4 weken later terwijl spoed beloofd was), en toen bleek de achterwand ook niet goed opgemeten. Deze zou ook weer met spoed opnieuw besteld worden, maar is er nu nog steeds niet. Verder is er kleurverschil tussen de twee bladen die er nu liggen en heb ik geen behandelmateriaal ontvangen, terwijl dat wel beloofd was. Ik heb nog steeds geen antwoord gekregen op mijn vraag wanneer het blad nu geleverd wordt en een formele klacht ingediend.

Gewenste oplossing

Ik wil dat de achterwand zo snel mogelijk geleverd wordt, uiterlijk 22 april 2016. Ik wil het behandelmateriaal ontvangen en ik wil geen kleurverschillen tussen de drie bladen. Ook wil ik compensatie van 400 euro voor de enorme vertraging en het ongemak (mijn keuken ziet er al meer dan vier maanden niet uit).

4 reacties

  1. Auteur
    Natuursteenstunter
    Datum
    Beste mevrouw Smit,

    Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening.
    Zoals zojuist besproken telefonisch hebben wij u per mail een voorstel gedaan.

    Wij zijn ervan overtuigd dat wij u een passend voorstel hebben gedaan en dat u over niet al te lange tijd ( binnen de door u gewenste termijn) alsnog kunt genieten van een werkblad mét passende achterwand.

    Voor nu excuses voor de gang van zaken, voor straks veel plezier van uw blad!

    Met vriendelijke groet,

    Natuursteenstunter





  2. Auteur
    Aukje
    Datum
    De klacht is nog niet afgehandeld, maar ik heb het voorstel van Natuursteenstunter geaccepteerd om de bestelling bij de fabriek in Portugal volledig opnieuw te doen, de bladen die al geplaatst zijn te vervangen en dat alles dan a.s. zaterdag 23 april perfect in orde wordt gemaakt. Dat wachten we dus nog even af.
  3. Auteur
    Aukje
    Datum
    Helaas, Natuursteenstunter laat de monteur mij bellen om te zeggen dat het niet gaat lukken 23 april. Niet alles is op tijd binnen gekomen.
    Nieuwe afspraak gemaakt voor 2 mei....................
    Dit betekent dat mijn 'eis' om nu alles binnen twee weken perfect in orde te maken + een schadevergoeding voor het ongemak, en de toezegging van Natuursteenstunter om dit te doen (binnen twee weken + een dag), maar zonder schadevergoeding, niet waargemaakt wordt.
  4. Auteur
    Aukje
    Datum
    Een vergoeding voor het ongemak lijkt mij alsnog op zijn plaats.

Ook een klacht indienen over Natuursteenstunter?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen