Klacht Natuursteenstunter: Levering en afspraken nakomen verkoopt niet goed
Details
Klacht
Ik heb twee granieten keukenbladen en een achterwand voor mijn keuken besteld op 10 december 2015. Het is nu 8 april 2016 en de levering is nog steeds niet afgerond. Het probleem is ontstaan doordat twee van de drie bladen verkeerd waren opgemeten door het bedrijf. De bladen werden geleverd op 12 februari 2016 (ook al veel later dan de 2 - 4 weken die ervoor staan). Toen is bij 1 blad ontdekt dat het niet goed was opgemeten en deze is opnieuw besteld. De achterwand is niet gecontroleerd maar zolang in mijn garage gezet. Het nieuwe blad kwam 11 maart (4 weken later terwijl spoed beloofd was), en toen bleek de achterwand ook niet goed opgemeten. Deze zou ook weer met spoed opnieuw besteld worden, maar is er nu nog steeds niet. Verder is er kleurverschil tussen de twee bladen die er nu liggen en heb ik geen behandelmateriaal ontvangen, terwijl dat wel beloofd was. Ik heb nog steeds geen antwoord gekregen op mijn vraag wanneer het blad nu geleverd wordt en een formele klacht ingediend.Gewenste oplossing
Ik wil dat de achterwand zo snel mogelijk geleverd wordt, uiterlijk 22 april 2016. Ik wil het behandelmateriaal ontvangen en ik wil geen kleurverschillen tussen de drie bladen. Ook wil ik compensatie van 400 euro voor de enorme vertraging en het ongemak (mijn keuken ziet er al meer dan vier maanden niet uit).De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.