Klacht Navaudio.nl: Na drie klachtenmails geen reactie op mijn klacht ontvangen over Xenonverlichting voor mijn auto.

Klachtnummer
# 174093
Gebruiker
A. Bulder
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb drie klachtenmails gestuurd (op 13/4, 21/4 en 6/6/2016) naar Navaudio. Desgewenst kan ik u hiervan een kopie doen toekomen. Kort samengevat over het volgende. Ik heb in 12/2014 Xenon-verlichting gekocht bij dit bedrijf gekocht. Een monteur (welke door hen werd aanbevolen) heeft dit uiteindelijk ingebouwd. Het hele setje werkt echter niet meer, ook niet na het opsturen van een nieuwe ballast, welke ik zelf heb moeten inbouwen. Zij willen nu weer een nieuwe ballast opsturen, welke ik zelf moet inbouwen. Tot nu toe heeft het mij veel tijd en geld gekost en ik heb nog steeds geen Xenonverlichting op mijn auto. Ik heb hen gevraagd om een goed werkend setje Xenonverlichting. Ik zou deze ingebouwd willen hebben door een partnerbedrijf van hen.
Tot op heden heb ik geen reactie ontvangen op mijn klacht(en).

De oplossing

Tot nu toe heeft de Xenonverlichting mijn veel tijd en geld gekost. Tot op heden heb ik echter nog steeds geen Xenonverlichting in mijn auto. Ik wil een goed werkende Xenon-verlichting in mijn auto. Deze zou ik (kosteloos) door een partnerbedrijf van hen (in Dedemsvaart) ingebouwd willen hebben.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Navaudio.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Navaudio.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen