Wij vinden dat Navaudio.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Navaudio.nl: slechte service NAVaudio
Details
De klacht
in 2014!!!!! hebben wij een radio met navigatie aangeschaft via de website van navaudio. Na een paar dagen hadden we hem in huis. Dit zou een radio zijn die special voor onze Volkswagen transporter zou zijn. Mijn man heeft de radio laten inbouwen door een vriend die automonteur is. De radio paste niet optimaal, waardoor we een extra kunststof rand moisten aanschaffen (kosten 50 euro) na het plaatsen van deze rand, paste de de autoradio wel. Echter, de bediening liet te wensen over. Het was een DIN radio en de kwaliteit was erbarmelijk. Door de lichtinval was de display compleet onleesbaar. De (eventuele) bijrijder kon na veel moeite toch nog wat zien. Maar als bestuurder was het onmogelijk om iets te kunnen zien op het scherm . Na verschillende telefoontjes en mailverkeer werd het ons duidelijk dat we de radio wel terug konden sturen maar ons geld niet zouden terugkrijgen. Dus we gingen een ander product uitzoeken. Het vervelende was dat navaudio niet of nauwelijks reageert hierop. Hierdoor heeft het ruim 2 jaar geduurd voordat we een nieuwe radio kregen. We hadden de medewerkers uitdrukkelijk gevraagd om een normale radio maar kregen uiteindelijk toch weer een DIN radio. En nu wordt er weer niet gereageerd op onze mailverzoeken helaas....De oplossing
wij sturen de (nieuw in doos) radio terug en krijgen het aankoopbedrag retour van NAVaudioBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.