Klacht Naviextras: Niet leveren product.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 326409
Gebruiker
Navi#999#klacht#999
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb begin september een update van de navigatiesoftware van Europa besteld en direct betaald met een creditkaart. De update is er nooit geweest maar het geld wel afgeschreven, 89,95 euro.

Na verschillende malen via de mail te hebben gevraagd om opheldering is er uiteindelijk op 20 september 3x gereageerd met in de laatste mail de toezegging dat ze gaan onderzoeken waar het fout is gegaan en op korte termijn zullen reageren. Na een week nog niets gehoord en weer een mail verzonden met het verzoek om binnen een week te komen met een antwoord. Weer geen reactie gehad.

De oplossing

Alsnog de update leveren of het geld retourneren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Naviextras hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Navi#999#klacht#999
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Naviextras?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen