Klacht Navigatie-accessoires.nl: Al wel betaald , maar nog geen (re-)actie van de verkoper.

Klachtnummer
# 471399
Gebruiker
Hoos#1
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bestelling van 16-8-2020 wordt (volgens info op mijn account) nog niet in behandeling genomen!
Dat gaat veel te traag!
Er is betaald en de verkoper heeft verplichting tot leveren!

De oplossing

Snel afhandelen van bestelling en leveren van betaalde producten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Navigatie-accessoires.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Navigatie-accessoires.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen