Klacht Navigon: Aangekochte apps onbruikbaar!

bistreck

Hallo, via T-mobile heb ik gebruik gemaakt van Navigon en voor veel euro's in-apps aangeschaft om de app nog beter te gebruiken zoals o.a. de uitgebreide kaart van Europa. Wegens slechte bereikbaarheid ben ik van provider veranderd. Nu blijkt dat alles wat je gekocht heb van Navigon gewoon weggegooid is en je alles opnieuw moet aanschaffen. Navigon verwijst naar T-Mobile, T-mobile verwijst naar Navigon en uiteindelijk leggen ze de verantwoording neer bij iTunes store. Ik zou het normaal vinden om de basis weer aan te schaffen maar dat ik mijn in-apps weer opnieuw moet kopen vind ik uitermate betreurenswaardig. Ik heb in totaal €70,44 uitgegeven aan Navigon veiligheid/relax pakket, Europa 44, Sound/fun en Urban Guidance pakket. Nu wilde ik terug naar T-mobile maar de bereikbaarheid is nog steeds slecht en Navigon stopt met T-mobile. Al mijn geld is dus weggegooid. Ik begrijp niet dat er geen tussenoplossing is en wil graag navigatie, geld terug of bijbetalen voor nieuwe app.

Weer gebruik maken van Navigon eventueel via nieuwe app en bij betaling maar wel gratis de in-apps die ik al betaald heb.
Betaald op 12/02/2011 navigon veiligheid/relaxpakket
Betaald op 11/03/2012 navigon europa 44
Betaald op 13/06/2012 navigon sound/fun
Betaald op 27/03/2013 navigon urban guidance

Wij vinden dat Navigon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?