Klacht Navigon: fresh maps niet zo fresh

Klachtnummer
# 175194
Gebruiker
Tom1042
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Heb Skoda citigo Garmin Navigo navigatie apparaat. Abonnement betaald tot januari 2018 op Navigon Fresh maps. Zojuist Q2 2016 kaartren gedownload en nu blijkt de nieuwe A4 met Kethel tunnel nog steeds niet op die kaart van NL te staan. Navigatie is dus fout als die route gekozen zou worden. Op de navigon website is deze nieuwe weg WEL zichtbaar dus de betalende abonnent houders krijgen oude kaarten ipv van up-to-date versies.

Gewenste oplossing

het ter beschikking stellen van de werkelijk up to date kaarten aan de betalende abonnement houders en niet de ouder versies zoals nu gebeurt blijkbaar.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Navigon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Navigon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen