Wij vinden dat Navigon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Navigon: In-app aankopen kwijt en korting niet gekregen
Details
Klacht
Navigon biedt gratis app aan via T-Mobile. Nu ik ben overgestapt naar een andere provider kan ik de app+in-app aankopen niet meer gebruiken. Zonde van mijn in-app aankopen (rond EUR 60) dus de betaalde versie aangeschaft. Deze is 79,99 maar er was een actie waardoor ik 33% korting zou ontvangen. Uiteindelijk deze korting niet ontvangen en al de aangeschafte in-app aankopen kwijt. Navigon geeft aan dat hun "systeem het niet ondersteund" om de in-app aankopen ook weer in de betaalde versie beschikbaar te hebben. Dus moet ik deze opnieuw aanschaffen. Daarnaast was de 33% ook een foutje in het systeem. Navigon verwijst mij naar Apple en Apple weer andersom. Slechte vorm van klantenservice dit. Geen idee hoe ik dit nu op kan lossen.Gewenste oplossing
Alsnog de in-app aankopen vrijgeven in de betaalde versie+de 33% korting alsnog verrekenen.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.