Klacht Navigon: In-app aankopen kwijt en korting niet gekregen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 256390
Gebruiker
B Groen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Navigon biedt gratis app aan via T-Mobile. Nu ik ben overgestapt naar een andere provider kan ik de app+in-app aankopen niet meer gebruiken. Zonde van mijn in-app aankopen (rond EUR 60) dus de betaalde versie aangeschaft. Deze is 79,99 maar er was een actie waardoor ik 33% korting zou ontvangen. Uiteindelijk deze korting niet ontvangen en al de aangeschafte in-app aankopen kwijt. Navigon geeft aan dat hun "systeem het niet ondersteund" om de in-app aankopen ook weer in de betaalde versie beschikbaar te hebben. Dus moet ik deze opnieuw aanschaffen. Daarnaast was de 33% ook een foutje in het systeem. Navigon verwijst mij naar Apple en Apple weer andersom. Slechte vorm van klantenservice dit. Geen idee hoe ik dit nu op kan lossen.

Gewenste oplossing

Alsnog de in-app aankopen vrijgeven in de betaalde versie+de 33% korting alsnog verrekenen.
Geboden oplossing
Geen reactie. Via de website van Navigon ook contact gezocht maar ze blijven erbij dat hun systeem het niet ondersteund om de in-app aankopen over te zetten. Conclusie: ik heb ze opnieuw aan moeten schaffen. Heel aparte manier van service....
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Navigon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Navigon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen