Klacht Navigon: Navigon de weg kwijt

Klachtnummer
# 3083
Gebruiker
J. Kamphuis
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik ga in op het aanbod van Navigon voor een update van mijn kaarten. Ik betaal 51 euro. Die update moet ik op mijn PC binnenhalen met een code. Na het binnenhalen en het gebruik van de code blijkt dat de update niet past op het apparaat dat al wat ouder is. Dat apparaat was overigens bekend bij Navigon. Na wat heen en weer corresponderen met de vraag aan Navigon `wat nu` schrijft Navigon dat de code is gebruikt en ze verder niks voor mij doen en ze vragen of ik begrip heb. Dat betekent dat Navigon zegt: we hebben uw geld en u zoekt het maar uit en gaat Navigon verder op zwart.

Gewenste oplossing

Geld terug of aanbod aanschaf nieuwer apparaat voor kostprijs

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Navigon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Navigon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen