Wij vinden dat Navigon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Navigon: Navigon de weg kwijt
Details
Klacht
Ik ga in op het aanbod van Navigon voor een update van mijn kaarten. Ik betaal 51 euro. Die update moet ik op mijn PC binnenhalen met een code. Na het binnenhalen en het gebruik van de code blijkt dat de update niet past op het apparaat dat al wat ouder is. Dat apparaat was overigens bekend bij Navigon. Na wat heen en weer corresponderen met de vraag aan Navigon `wat nu` schrijft Navigon dat de code is gebruikt en ze verder niks voor mij doen en ze vragen of ik begrip heb. Dat betekent dat Navigon zegt: we hebben uw geld en u zoekt het maar uit en gaat Navigon verder op zwart.Gewenste oplossing
Geld terug of aanbod aanschaf nieuwer apparaat voor kostprijsBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.