Klacht NBD Auctions: Geen contact te krijgen

Klachtnummer
# 184722
Gebruiker
Jacqueline
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via een online veiling een bod gedaan bij jullie (NBA-auctions).
Bestelling in aug. netjes ontvangen, maar 1 board deed het niet, deze in goed overleg en vertrouwen terug gestuurd en zit tot op heden te wachten op een werkende board!
Ik kom niet on contact, niet via de telefoon, niet via de mail, niet via live chat.
Jullie geven op de site aan door een verhuizing, via de telefoon dat jullie slecht te bereiken zijn door vakantie (wat inmiddels toch echt voorbij is) en dat je beter een mail kan sturen en jullie deze binnen 48 uur beantwoorden.
Tot op heden na meerdere malen mailcontact te zoeken geen reactie.

Ik heb nu geen board, en zeker 250 euro armer door een betaling van het board √° 210 euro en daarbij de verzendkosten etc.

Mvg. Jacqueline Smidt

De oplossing






Als eerste het liefst: Dat ik mijn board gerepareerd, zoals afgesproken, opgezonden krijg + de vergoeding van mijn verzendkosten. Hiervan heb jullie een mail gestuurd. Indien dit niet mogelijk is mijn geldbedrag terug terug storten.






Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

NBD Auctions is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over NBD Auctions?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen