Opgelost door NBD Auctions: Geen levering gewonnen kavel

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 161109
Gebruiker
wouter77
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na het winnen van een kavel (speedboor) twee verschillende facturen ontvangen. 1 van de 2 voldaan. daarchteraan een mail verstuurd dat ik 1 factuur voldaan had.
nu, een maand en 4 telefoontjes later heb ik de boot nog steeds niet in huis.
Al drie keer te horen gekregen dat op vrijdag het verzonden zou worden.
Na het laatste telefoontje waar door een meisje op zeer kortafe wijze gereageerd werd, werd verteld dat ze met problemen kampte. Ik kon mij geld terug krijgen??
Ik moest dan maar een mail sturen. Dit heb ik gedaan. Je raad het als... geen reactie vooralsnog.

Ik vind dit bedrijf veilinghuis onwaardig.

De oplossing

of het product leveren of heel snel mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

NBD Auctions is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    wouter77
    Datum
    Boot is alsnog geleverd

Uiteindelijke oplossing

Auteur
wouter77
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over NBD Auctions?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen