Klacht NBD Auctions: Niet geleverde goederen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 187860
Gebruiker
Schilder
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Aankoop van horloge gedaan op 11 augustus 2016. Totaal factuurbedrag € 80,33. Dezelfde dag overgemaakt, dit na telefonisch overleg met vriendelijke medewerker van NBD. 1 week later contact en ook weer contact gekregen... het item was beschadigt en ze wilden mij een goed exemplaar toesturen of ik daar op wilde wachten of mijn geld terug wilde hebben. Ook weer vriendelijk, hierdoor gezegd dat ik wel wilde wachten op een ander horloge. 1 week later, weer gebeld en vanaf toen, 25 augustus, geen contact meer mogelijk. Niet via telefoon, mail en chat. De site is nog prachtig online dus ze zijn nog steeds bezig (veel) slachtoffers te maken. Wat kan hier aan gedaan worden?

De oplossing

Geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

NBD Auctions is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Schilder
    Datum
    Totaal geen reactie van NBD. Waarom niet??????

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Schilder
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over NBD Auctions?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen