Klacht NBD Auctions: Niet werkende Vlammenwerpers

Lennen

Ik had 2 vlammenwerpers gekocht in april 2015, ter plekke hadden wij samen ze getest maar het bleek niet te werken omdat de gasflessen op waren. We hadden afgesproken dat ik de dat flessen zou kopen en de vlammenwerpers thuis test.
Thuis bij mij deden ze niet, ook niet met de nieuwe gasflessen.
Ik heb rond rond 15 formele email gestuurd en gebeld maar elke keer hoor ik met brutale toon dat de vlammenwerpers in reparatie zijn!!
Na 3 maanden had ik mijn geld terug gevraagd omdat dit te lang duurt.
Inmiddels is het 12 jan 2016 en NBD- Auctions laat niks van zicht weten.
Kan iemand aub naar de progamma AVOTROS OPGELICHT bellen om dit bedrijf op zijn plaats te zetten. ik ben ge-emigreerd naar het buitenland en het is heel moeilijk voor mij om dit zaak in vanuit het buitenland te regelen.
Bij deze zeg ik tegen NBD-AUTIONS, [oproep tot actie verwijderd door moderator]. Ik wil niks meer van deze mensen of bedrijf weten, blijf met jullie vervloekte vlammen werpers.

ik wil mijn Geld terugfactuurnummer 15500373

NBD Auctions
    Beste,

u heeft vlammenwerpers gekocht op een faillissementsveiling van NBD Auctions. Vanwege de diversiteit van de verschillende faillissementen, bestaat er voor ons helaas geen mogelijkheid om dat vooraf te testen. U koopt daarom zeker indien er sprake is van een faillissement goederen in de staat waarin deze zich bevindt op het moment van levering. Het gaat dus veelal om gebruikte producten, waarbij uiteraard geen garantie gegeven kan worden.

Onze technische dienst heeft echter uit service naar u getracht om de machines door te meten en te herstellen, hetgeen helaas niet mogelijk was. Hier hebben wij u over geïnformeerd.

Mvg NBD Auctions | Liam
    Lennen
    luister ik was ter pleke toen ik ze kocht, we hadden ze samen getest toen bleken ze niet te werken omdat ze dachten dat flessen op waren. Toen we nieuwe flessen hadden gebruik deden ze ook niet. Ik heb ze terug gestuurd naar het adres in Bergen op Zoom. Jullie hadden mij na weken gemail om door te geven dat de apparaat naar de fabrikant was maar jullie hebben niks meer laten weten en ook niet gebeld. Ik zet alle email verkeer tussen op deze site en andere als jullie mij niet serieus nemen!!.

Ook een klacht indienen over NBD Auctions?