Klacht NBG Finance: MijnAdviseur is waardeloos

Klachtnummer
# 268274
Gebruiker
H.C. Peter
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Complete verzekeringspakket inclusief MijnAdviseur - extra verplichte dekking 15 euro per mand. Bij brandschade aan huis was ik helemaal niet geholpen door 'mijn adviseur'. Continue aan de telefoon, blijken 2 verzekeringsbedrijven als tussen verzekeraars te hebben, mag zelf nooit contact met mijn verzekeraar, minimaal 2-3 weken voor een antwoord. Ook is mijn rechtsbijstandverzekering bij dezelfde verzekeraar als woonhuis, dus conflict van belangen.
Conclusie: niks terug gekregen voor mijn schade, extra geld moeten betalen omdat de antwoorden zo laat kwamen, veel stres, 'mijn adviseur' laat je aan je lot en je moet zelf constant overal bellen om dingen enigzins geregeld te krijgen.
Grootste fout ooit - nu zoek ik een verzekering waarbij ik tenminste rechtstreeks met de verzekeraar mag praten.

Gewenste oplossing

Ik heb nog een factuur van 5.500 euro gekregen van 8 manden geleden. Kosten die waren gespaard als het communicatie met de verzekeraar sneller had gelopen. Deze moeten jullie zelf afregelen met de verzekering of zelf betalen. Ik heb voldoende gezeten tussen de zooi die jullie hebben gecreerd..

Inmiddels wacht ik weer al 3 weken op een antwoord van jullie mensen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat NBG Finance hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over NBG Finance?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen