Klacht NBG Finance: MijnAdviseur is waardeloos

H.C. Peter

Complete verzekeringspakket inclusief MijnAdviseur - extra verplichte dekking 15 euro per mand. Bij brandschade aan huis was ik helemaal niet geholpen door 'mijn adviseur'. Continue aan de telefoon, blijken 2 verzekeringsbedrijven als tussen verzekeraars te hebben, mag zelf nooit contact met mijn verzekeraar, minimaal 2-3 weken voor een antwoord. Ook is mijn rechtsbijstandverzekering bij dezelfde verzekeraar als woonhuis, dus conflict van belangen.
Conclusie: niks terug gekregen voor mijn schade, extra geld moeten betalen omdat de antwoorden zo laat kwamen, veel stres, 'mijn adviseur' laat je aan je lot en je moet zelf constant overal bellen om dingen enigzins geregeld te krijgen.
Grootste fout ooit - nu zoek ik een verzekering waarbij ik tenminste rechtstreeks met de verzekeraar mag praten.

Ik heb nog een factuur van 5.500 euro gekregen van 8 manden geleden. Kosten die waren gespaard als het communicatie met de verzekeraar sneller had gelopen. Deze moeten jullie zelf afregelen met de verzekering of zelf betalen. Ik heb voldoende gezeten tussen de zooi die jullie hebben gecreerd..

Inmiddels wacht ik weer al 3 weken op een antwoord van jullie mensen.

Wij vinden dat NBG Finance hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over NBG Finance?