Opgelost door NBG Finance: slecht hyoptheek voorstel

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 142479
Gebruiker
Harry
Datum
1 reactie

Details

Klacht

ruim 10 maanden geleden ben ik benaderd door NBG om mijn lopende hypotheek om te sluiten naar een beter product. de huidige hyp was 10 jr geleden door NBG middels een woekerpolis opgebouwd en NBG wilde daar graag van af. ik heb een intake gesprek gehad waaruit bleek dat ik ruim 250 E per mnd kon besparen. Echter, in de offerte die ik veel later (9 juni) ontving, was er maar sprake van 100 E per maand besparing. bij navraag bij de ING (waar NBG ook de hyp vandaan had) kon ik zelf al ruim 250 E besparen zonder tussenkomst van NBG . ik heb de adviseur gebeld en we kwamen tot de conclusie dat we geen gebruik maken van NBG en dat er geen factuur voor diensten werd verzonden (er is ook geen product geleverd)daar kwam bij dat ze een verkeerd jaarsalaris van mij hadden neergezet, ruim het dubbele! wat ik nu verdien. daar is door NBG ook geen onderzoek naar gedaan. kortom: geen diensten , geen factuur was de boodschap van NBG . nu ,ruim een toch een factuur! hoe nu verder? ze hebben slecht

Gewenste oplossing

ik wil eenmalig 105 Euro betalen voor het intake gesprek, maar niet voor de rest van de factuur. er is zeer slecht werk geleverd, en de ING heeft mij wel goed geholpen tegen veel betere voorwaarden.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat NBG Finance hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Harry
    Datum
    alles is toch naar tevredenheid opgelost

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over NBG Finance?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen