Klacht NBG Finance: verstoring verloop oversluiting hypotheek

Klachtnummer
# 71700
Gebruiker
Tinekeagterhuis
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Wij willen deze klacht neerleggen omdat ten eerste nbg te laat was met de officiele stukken op te sturen terwijl wij 2 keer aangegeven hadden dat wij op vakantie gingen.
Na de vakantie was er haast en veel onduidelijk voor ons! Geen goede begeleiding en veel stress aan onze kant! Aanvraag verlenging offerte van een maand was aangevraagd en wij hebben alles op tijd getekend aangeleverd. Dan horen wij ineens dat onze tussenpersoon een andere baan heeft en is de chaos nog groter Ook nu word er niet fatsoenlijk gecommuniceerd en is men niet op de hoogte van ons dossier! Wij zijn over de gehele gang van zaken erg teleurgesteld en hopen dat hier snel een einde aan komt door een handtekening bij de notaris te kunnen zetten!

Gewenste oplossing

Een snelle afwerking van de hypotheek oversluiting!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat NBG Finance hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over NBG Finance?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen