Klacht NCOI Opleidingsgroep: Module opdracht zelfinzicht

komkommer

Heb mijn verslag nalaten kijken door mijn docent alvorens deze op te sturen naar NCOI. Heb zijn advies opgevolgd door aanpassingen en toevoegingen aan te brengen in mij verslag. Naar NCOI opgestuurd . eerste beoordeling een onvoldoende . Motivatie beoordeling was ik niet mee eens. Via de examencommissie (kosten 75 euro)weer na laten kijken door wat hun zeggen een onafhankelijk iemand. De beoordeling werd nog beroerder. 0,5 punt minder, met heel andere punten terwijl het om het zelfde opdracht ging. Ik had niets gewijzigd in mijn opdracht. Bizar gewoon dat er van eenzelfde opdracht 2 verschillend beoordelingen worden gegeven, met de mededeling dat ik een herexamen mag doen weer kassa voor NCOI. Ik vindt dat NCOI onder de loep genomen mag worden. Studenten zijn de dupe en moeten teveel extra kosten maken. Ook vindt ik dat de examen commissie zonder kosten moet beoordelen. Bij reguliere opleidingen worden opdrachten /verslagen mondeling besproken met docent zonder kosten.

Ik vind dat bij NCOI niet voor alle handelingen die verrichten voor een examen beoordeling geld moeten vragen bovendien zijn de kosten voor een examen al veel te hoog.
Ik heb sterk het gevoel dat dit ook niet zuiver gebeurd. Er zijn teveel klachten over NCOI. Ik zou graag zien dat ze transparanter zijn. Ook is het naar studenten toe niet bekend wie de examens beoordeeld zodat je recht streed met degene kan overleggen. Ik zou graag zien, dat de docenten die de studenten kennen vanuit de les zelf de beoordelingen doet . Je moet het met hun commentaar doen en kan je je niet verdedigen.

NCOI Opleidingsgroep
    Beste student,Uw klacht inzake de beoordeling van uw module opdracht is in behandeling genomen.
    We hebben inmiddels telefonisch contact met u gezocht, maar u helaas nog niet persoonlijk bereikt. We spreken graag de klacht met u door. Na het weekend neemt een adviseur nogmaals contact met u op. Met vriendelijke groet,
    NCOI OpleidingsgroepTeam Webcare
    NCOI Opleidingsgroep
    Naar aanleiding van de klacht heeft er telefonisch contact plaatsgevonden met de studente. Vanmorgen hebben wij een inhoudelijke reactie met passend voorstel naar mevrouw verzonden. Wij vertrouwen erop hiermee de klacht naar tevredenheid te hebben opgelost.Met vriendelijke groet,
    NCOI OpleidingsgroepTeam Webcare

Ook een klacht indienen over NCOI Opleidingsgroep?