Klacht NCOI Opleidingsgroep: Examen en opnieuw module doen (kan pas over een klein jaar!)

Klachtnummer
# 104105
Gebruiker
svea
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ben bezig met de afronding van mijn HBO opleiding. Alle modules klaar alleen nog eindopdracht inleveren. Helaas gezakt voor schriftelijk examen financieel management, weer. Ik heb bijles gevolgd (600 euro voor 4 uurtjes!) daarnaast de examens van de afgelopen 2 jaar geoefend (4 stuks). Wat blijkt: is het examen nu totaal anders. Gezakt dus. Ik gebeld met NCOI voor herexamen. Dat mag niet meer. Nu moet ik eerst de module weer doen. Oke.. Wat blijkt de module start pas in december a.s.! Ik moet nu dus wachten van maart tot december om te mogen starten en kan pas maart 2016 examen doen. Verder ben ik klaar met mijn opleiding! Ontzettend kortzichting van NCOI om niet mee te denken aan een oplossing (klantgericht werken noemen ze dat NCOI..).

De oplossing

Dat ik in september 2015 toch nog mag meedoen met een herexamen.

1 reactie

  1. Auteur
    NCOI Opleidingsgroep
    Datum
    Beste student, Uw klacht inzake het opnieuw volgen van de module en het herexamen is in behandeling genomen. We spreken graag de klacht met u door. Er wordt spoedig contact met u opgenomen door een studieadviseur.Met vriendelijke groet,
    NCOI Opleidingsgroep Team Webcare

Ook een klacht indienen over NCOI Opleidingsgroep?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen