Klacht NCOI Opleidingsgroep: Spijt van opleiding bij NCOI

Ncoi10

Ik adviseer iedereen niet in zee te gaan met het NCOI. Ik heb me aangemeld bij Bestuursacademie omdat ik daar goede ervaringen mee heb. Nu is het onlangs opgeslokt door NCOI. Lesmateriaal en examen zijn zeer slecht, gemiddeld slaagt er niemand en na herbeoordeling 1 iemand van de groep (1e module algemene rechtskennis). Op klachten wordt niet gereageerd. Denk dus goed na voordat je er een opleiding begint!! Nooit meer voor mij. Het plezier in studeren is helemaal weg na deze ervaring. Jammer dat examencommissie zelf niet inziet dat als er zoveel mensen niet slagen dat er toch iets aan de hand zou kunnen zijn met vraagstelling van examen. Zij geven niet thuis bij klachten tot nu toe.

Nog een herbeoordeling op het examen, zodat er meer mensen geslaagd zijn. Dit lijkt mij ook een streven van een opleidingsinstituut. Onjuistheden halen uit syllabus, jurisprudentie als leidraad nemen.

NCOI Opleidingsgroep
    Beste Ncoi10,

We vinden het vervelend dat u niet tevreden bent. Op de door u doorgegeven combinatie van persoonlijke gegevens kunnen wij vooralsnog uw inschrijving niet achterhalen. Om ons te kunnen verdiepen in uw situatie hebben wij deze informatie wel nodig. Wellicht kunt u ons voorzien van uw studentgegevens?
    Hartelijk dank!

NCOI Opleidingen

Ook een klacht indienen over NCOI Opleidingsgroep?