Klacht NCOI Opleidingsgroep: Verkeerde lesstof opgegeven. Studiemateriaal voor MBO hoort bij HBO en Universiteit.

mb1

Er is verkeerde lesstof opgegeven waardoor examen onvoldoende gemaakt. NCOI maakt zich met onzin reactie er van af.

NCOI moet eerst erkennen dat studiemateriaal niet aansluit bij een MBO 4 opleiding, maar bij HBO en Universiteit. Dan het juiste studiemateriaal leveren.
Examens die gemaakt zijn of voldoende beoordelen (naar MBO en niet naar HBO normen) of mogelijkheid geven examen opnieuw te maken.
Daar moet wel de juiste leerstof voor worden opgegeven!

NCOI Opleidingsgroep
    Beste mb1,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met betrekking tot het studiemateriaal en het examen behorend bij de opleiding. We vinden het spijtig dat een aantal zaken hierin niet prettig voor u verlopen. Uw klacht heeft intern onze aandacht en is in behandeling. U ontvangt spoedig een inhoudelijke terugkoppeling. Bedankt voor uw geduld in het afwachten van een reactie.

NCOI Opleidingen

mb1
NCOI erkent dat voor het eerste examen verkeerde lesstof is opgegeven. In het tweede examen zitten meerdere (?) vragen die niet in de lesstof staan. Voorstel: (derde) keer examen te maken. Onvoorstelbaar!

Ook een klacht indienen over NCOI Opleidingsgroep?