Klacht NCRV: steunlid geworden, geen cadeau

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 53668
Gebruiker
Grooverdsuper
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Vriend van mij wilde windjack van NCRV maar is al lid en komt dan niet in aanmerking voor een cadeau.Hij heeft al cadeau gehad toen hij lid werd.Nu ben ik steunlid geworden van de NCRV zodat hij dat windjack kon bemachtigen.Het ging als volgt; ik gaf toestemming aan hem om mijn naam te gebruiken en zijn eigen gegevens,zoals bank en adres gegevens.Dus als het goed was zou het cadeau op zijn adres verschijnen onder mijn naam.Dit was begonnen in augustus 2013,toen werd het naar een verkeerd adres verzonden.Gebeld en in november wederom verkeerd verstuurd naar verkeerd(hetzelfde)adres als vorige keer.Weer gebeld, bleek het systeem wat nieuw was het verkeerde adres bij het juiste postcode te zetten.Gebeld en weer verzonden,nu met de juiste adres gegevens erbij gezet,zou tot 3 weken duren.Na 3 weken gebeld waar het cadeau was en blijkt dat het nog niet verzonden was, gelijk verzonden.Week later gebeld en weer niet verzonden,gelijk verzonden,week later hetzelfde.Nu weer verzonden,dus wachten!

De oplossing

Het windjack ontvangen heel snel!!

6 reacties

  1. Auteur
    NCRV
    Datum
    Beste heer of mevrouw,Uw klacht is in behandeling genomen en wij nemen deze week telefonisch contact met u op.Met vriendelijke groet.
    Marjon van Slooten
    Klant Contact Centrum
  2. Auteur
    Grooverdsuper
    Datum
    Natuurlijk niet mee eens!!Ik ben niet gebeld of het was op tijdstip dat mensen moeten werken.Er is niets gebeurd of voorgesteld,dus waarom zou ik het eens moeten zijn,...met wat dan!?Nogmaals,er is geen contact opgenomen in die week en ik heb geen voorstel of oplossing gehoord!
  3. Auteur
    Grooverdsuper
    Datum
    Als ze me niet kunnen bereiken op telefoon gebruik dan het mail adres!...lijkt me nogal logisch aangezien ik iemand ben die moet werken op normale uren.
  4. Auteur
    NCRV
    Datum
    Het spijt ons zeer dat u nog geen enkele reactie heeft ontvangen. Dit betreuren we enorm.
    U ontvangt vandaag nog een reactie per mail.
    Excuses voor de gang van zaken.Met vriendelijke groet.
    M van Slooten
  5. Auteur
    Grooverdsuper
    Datum
    Ja,heb nu eindelijk de jas ontvangen.Duurde ff,maar dan heb je ook "wat". Jammer dat alles zo laaaaang moest duren.Gewoon een pakketje versturen schijnt anno 2014 nogal moeite te kosten helaas!Ook jammer dat er geen compensatie bij zat voor het lange wachten,b.v. badlaken van spanga (heb hier een fannetje zitten)...alleen maar excuses voor het ongemak is in dit geval in mijn ogen makkelijk en niet voldoende!
  6. Auteur
    Grooverdsuper
    Datum
    !

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Grooverdsuper
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over NCRV?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen