Klacht NCRV: steunlid geworden, geen cadeau

Grooverdsuper

Vriend van mij wilde windjack van NCRV maar is al lid en komt dan niet in aanmerking voor een cadeau.Hij heeft al cadeau gehad toen hij lid werd.Nu ben ik steunlid geworden van de NCRV zodat hij dat windjack kon bemachtigen.Het ging als volgt; ik gaf toestemming aan hem om mijn naam te gebruiken en zijn eigen gegevens,zoals bank en adres gegevens.Dus als het goed was zou het cadeau op zijn adres verschijnen onder mijn naam.Dit was begonnen in augustus 2013,toen werd het naar een verkeerd adres verzonden.Gebeld en in november wederom verkeerd verstuurd naar verkeerd(hetzelfde)adres als vorige keer.Weer gebeld, bleek het systeem wat nieuw was het verkeerde adres bij het juiste postcode te zetten.Gebeld en weer verzonden,nu met de juiste adres gegevens erbij gezet,zou tot 3 weken duren.Na 3 weken gebeld waar het cadeau was en blijkt dat het nog niet verzonden was, gelijk verzonden.Week later gebeld en weer niet verzonden,gelijk verzonden,week later hetzelfde.Nu weer verzonden,dus wachten!

Het windjack ontvangen heel snel!!

NCRV
    Beste heer of mevrouw,Uw klacht is in behandeling genomen en wij nemen deze week telefonisch contact met u op.Met vriendelijke groet.
    Marjon van Slooten
    Klant Contact Centrum
    Grooverdsuper
    Natuurlijk niet mee eens!!Ik ben niet gebeld of het was op tijdstip dat mensen moeten werken.Er is niets gebeurd of voorgesteld,dus waarom zou ik het eens moeten zijn,...met wat dan!?Nogmaals,er is geen contact opgenomen in die week en ik heb geen voorstel of oplossing gehoord!
    Grooverdsuper
    Als ze me niet kunnen bereiken op telefoon gebruik dan het mail adres!...lijkt me nogal logisch aangezien ik iemand ben die moet werken op normale uren.
    NCRV
    Het spijt ons zeer dat u nog geen enkele reactie heeft ontvangen. Dit betreuren we enorm.
    U ontvangt vandaag nog een reactie per mail.
    Excuses voor de gang van zaken.Met vriendelijke groet.
    M van Slooten
    Grooverdsuper
    Ja,heb nu eindelijk de jas ontvangen.Duurde ff,maar dan heb je ook "wat". Jammer dat alles zo laaaaang moest duren.Gewoon een pakketje versturen schijnt anno 2014 nogal moeite te kosten helaas!Ook jammer dat er geen compensatie bij zat voor het lange wachten,b.v. badlaken van spanga (heb hier een fannetje zitten)...alleen maar excuses voor het ongemak is in dit geval in mijn ogen makkelijk en niet voldoende!
    !

Grooverdsuper

Ook een klacht indienen over NCRV?