Klacht NDBD: Afzetters!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 286376
Gebruiker
Ave123
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Twee maanden is het onderweg, na veel mails en klachten krijg je af en toe een reactie met een zeer slecht uitleg. Wat een afzetters.

Gewenste oplossing

Ik wens mijn geld teruggestort
Geboden oplossing
Een jaar later en hoever staan we nu met deze zaak?
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    NDBD
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Croymans,

    Dank u voor uw bericht.

    Uw bestelling bevindt zich nog steeds in het depot: https://www.dpd.co.uk/apps/tracking/?parcel=15505987019834*18209&geoSession=11b5e1df-3636-4b56-b9ed-d6c57e0090db&search

    Indien u de bestelling nog wenst, gaarne contact opnemen met DPD.

    Zo niet, dan wordt de bestelling teruggestuurd naar Hong Kong en wordt uw bestelling gerestitueerd zodra deze is aangekomen in Hong Kong.

    Mocht u nog overige vragen hebben dan beantwoorden wij deze graag!

    Met vriendelijke groet,
    Valentijn H - EU

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over NDBD?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen