Klacht NDBD: Geen reactie op garantieclaim

Klachtnummer
# 309480
Gebruiker
MaKl
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Batterij defect. Om aanspraak te kunnen maken op de garantie dien je je aankoop te registeren. Dat registratieformulier op hun website werkt niet. Een mailtje sturen lijkt dan een goed idee echter wordt dit niet beantwoord. Telefoon na meerdere mailtjes maar op eigen kosten laten repareren. Blijkt er ook nog een niet-originele en te lichte batterij in te zitten. Zou graag even onder 4 ogen met ze praten. Advies; niets kopen van deze hansworsten.

Gewenste oplossing

Een persoonlijk gesprek bij mij thuis. Geld meenemen en een paar nieuwe telefoons.

1 reactie

  1. Auteur
    MaKl
    Datum
    Pompompom....

Ook een klacht indienen over NDBD?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen