Klacht NDBD: Krijg geen contact over problemen met iphone 5!!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 282059
Gebruiker
Skat
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb een iphone 5 refurbished gekocht in Augustus. Vrij snel al problemen met opladen gekregen en ik heb meteen een bericht gestuurd. Nix gehoord. Inmiddels heb ik minstens 10 emails gestuurd met verzoek om contact, ik krijg geen reactie. Het telefoonnummer is niet in gebruik op dit moment wordt gezegd.

Gewenste oplossing

Zo snel mogelijk iemand die me belt om het probleem op te lossen!! Ik ontvang graag een andere iphone, die wel werkt, of geld voor reparatie elders!
Geboden oplossing
Heb bericht dat ik een mail krijg met reparatie aanvraag informatie. Ik heb nog GEEN mail ontvangen met reparatie voorstel.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    NDBD
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Boonzaaijer,

    Dank u voor uw email.

    Wij hebben u zojuist een email verzonden waarin u meer informatie aantreft hoe een reparatiedossier aan te maken.

    Met vriendelijke groeten,
    Valentijn H - EU

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over NDBD?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen