Klacht NDBD: NDBD reageert niet of heel traag om klacht en komt niet met een oplossing.

Koetsier1

Er komt geen vervolg op #277500. Op 31 oktober de laatste mail ontvangen en uiteraard direct beantwoord. Waarna het weer voor de zoveelste keer radiostilte is.

Correcte afwikkeling van defecte telefoon. Ik wil het toestel retour sturen en een credit ontvangen.

NDBD
    Geachte heer Koetsier,

Dank u voor uw email.

In uw email beschrijft u steeds dat onze UK afdeling u belooft heeft om de telefoon te restitueren. Wij zien dit niet terug in ons dossier en een dergelijke werkwijze is ook niet volgens de voorwaarden van onze site, die u heeft geaccepteerd toen u de telefoon gekocht heeft.

Het toestel is bij u thuis afgeleverd op 31 Juli en eind September heeft u zich gemeld dat de telefoon een defect had.

Dit betekent dat uw toestel in aanmerking komt voor reparatie en niet voor restitutie.

Op onze site kunt u lezen dat een DOA (Dead on Arrival) alleen mogelijk is 15 dagen na ontvangst van het product: https://nl.nd-bd.com/pages/shipping-and-returns

Deze termijn is verstreken in uw geval, daarom is reparatie de enige optie.

Momenteel wachten wij op goedkeuring om uw apparaat in te sturen ter reparatie, zodra wij deze goedkeuring ontvangen hebben laten wij het u weten.

Mocht u nog overige vragen hebben dan beantwoorden wij deze graag!

Valentijn H - EU

Koetsier1
Helaas heb ik geen bewijs, maar dit is mij telefonisch medegedeeld. Maar graag zsm de instructie om toestel voor reparatie aan te bieden en niet weer zoveel dagen wachten en alleen reageren als er een melding gedaan wordt op klachtenkompas.nl. Alle excuses en toezeggingen ben ik onderhand wel beu. Ik heb mij altijd correct opgesteld en vele pogingen per mail en telefoon ondernomen. Dus verwacht ik ook van jullie kant een correcte afwikkeling.

Ook een klacht indienen over NDBD?