Klacht NDBD: NDBD reageert niet of heel traag om klacht en komt niet met een oplossing.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 280108
Gebruiker
Koetsier1
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Er komt geen vervolg op #277500. Op 31 oktober de laatste mail ontvangen en uiteraard direct beantwoord. Waarna het weer voor de zoveelste keer radiostilte is.

De oplossing

Correcte afwikkeling van defecte telefoon. Ik wil het toestel retour sturen en een credit ontvangen.

1 reactie

  1. Auteur
    NDBD
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Koetsier,

    Dank u voor uw email.

    In uw email beschrijft u steeds dat onze UK afdeling u belooft heeft om de telefoon te restitueren. Wij zien dit niet terug in ons dossier en een dergelijke werkwijze is ook niet volgens de voorwaarden van onze site, die u heeft geaccepteerd toen u de telefoon gekocht heeft.

    Het toestel is bij u thuis afgeleverd op 31 Juli en eind September heeft u zich gemeld dat de telefoon een defect had.

    Dit betekent dat uw toestel in aanmerking komt voor reparatie en niet voor restitutie.

    Op onze site kunt u lezen dat een DOA (Dead on Arrival) alleen mogelijk is 15 dagen na ontvangst van het product: https://nl.nd-bd.com/pages/shipping-and-returns

    Deze termijn is verstreken in uw geval, daarom is reparatie de enige optie.

    Momenteel wachten wij op goedkeuring om uw apparaat in te sturen ter reparatie, zodra wij deze goedkeuring ontvangen hebben laten wij het u weten.

    Mocht u nog overige vragen hebben dan beantwoorden wij deze graag!

    Met vriendelijke groet,
    Valentijn H - EU

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Koetsier1
Datum
Uiteindelijke oplossing
Helaas heb ik geen bewijs, maar dit is mij telefonisch medegedeeld. Maar graag zsm de instructie om toestel voor reparatie aan te bieden en niet weer zoveel dagen wachten en alleen reageren als er een melding gedaan wordt op klachtenkompas.nl. Alle excuses en toezeggingen ben ik onderhand wel beu. Ik heb mij altijd correct opgesteld en vele pogingen per mail en telefoon ondernomen. Dus verwacht ik ook van jullie kant een correcte afwikkeling.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over NDBD?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen