Klacht NDBD: slechte service en zeer beperkt contact

Koetsier1

Sinds 25 september probeer ik al een oplossing te krijgen voor een defecte Iphone 6. Telefonisch slecht of niet bereikbaar, bellen niet terug. Reageren niet of nauwelijks op mails of facebookchats.

Als er contact is dan wordt er aangegeven dat er contact op genomen wordt vanuit NDBD Nederland. Ik ben inmiddels al het nodige geld aan belkosten naar Engeland kwijt en nog steeds komen ze toezeggingen niet na.

Uiteindelijk wil ik maar 1 ding, telefoon terug sturen en m'n geld terug. En nooit meer iets bestellen bij NDBD.

NDBD
    Op 4 Oktober heeft mijn collega u de volgende email gestuurd waarop wij helaas geen antwoord hebben ontvangen:

"Hello Simon,

Bedankt voor uw email.

Jammer, dat u heeft een probleem met uw toestel.

Kunt u aub volgende doen:

1. Foto's of toestel naar ons opsturen van alle hoeken, ook foto of IMEI and MD barcode
    2. Vul in RMA formulier: https://rma-nl.nd-bd.com/rma/
    3. Upload video met probleem hier: https://script.google.com/macros/s/AKfycbw2-F6o84iEfbpEJamPV6yVrccB2sdAThDQXhRwOsU-6nObEkY/exec

Als u meer vragen heeft, aarzel dan niet te contact met ons opnemen.

Excuses voor het ongemak.

Hoogachtend,
    Katrin - EU"

Gaarne op deze email reageren.

Koetsier1
Deze reactie zo ontzettend flauw, Ik heb meerdere keren gemaild en gebeld. Diverse keren minuten lang in de wacht gestaan en vervolgens wordt de lijn verbroken. Van de week heb ik al het gevraagde ingestuurd en weer komt er geen reactie.

Ook een klacht indienen over NDBD?