Klacht NDBD: Te lange wachttijd en geen communicatie

Klachtnummer
# 302271
Gebruiker
Jessica84#
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ndbd reageerd niet. In oktober binnen 14 dagen een kapotte iPhone teruggestuurd, nu in mei nog steeds geen nieuwe. Op mijn e-mails krijg ik geen reactie meer, sterker nog, mijn account is gedeactiveerd. Geen idee hoe ik ze nu nog kan bereiken.

Gewenste oplossing

Geld terug of nieuwe iPhone.

1 reactie

  1. Auteur
    Jessica84#
    Datum
    Geen reactie van nd-bd? Hoe kan ik jullie bereiken? Ik wacht al meer dan een half jaar!

Ook een klacht indienen over NDBD?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen