Klacht NDBD: Telefoon gekocht, voor garantie opgestuurd en nooit meer teruggekregen.

Klachtnummer
# 303002
Gebruiker
een teleurgestelde klant
Datum
1 reactie

Details

De klacht


14juni 2017 een I-Phone 6 voor onze dochter besteld waar ze zelf voor gespaard had.
Binnen 1 jaar was de accu stuk, na maanden contact per mail hierover te hebben gehad mochten we de batterij bij een I-Phone winkel laten vervangen.
Deze winkel gaf aan dat het toestel al bol staat en gevaarlijk is. Zij konden hier geen accu in plaatsen.
Dit is weer gemeld aan NDBD. Weer maanden en heel veel mails later hebben we de telefoon voor onze rekening op mogen sturen naar Engeland.
Sindsdien hebben we geen contact meer kunnen krijgen en is het mail adres van onze contactpersoon opgeheven.
Ik verwacht nu onze dochter teleur te moeten stellen dat we te maken hebben gehad met een malafide instantie. Jammer dat zo ongestraft kan in Nederland.

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    een teleurgestelde klant
    Datum

Ook een klacht indienen over NDBD?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen