Klacht Nebulus .de: De verzendkosten zijn hoog, de retourkosten nog hoger, absurd

Klachtnummer
# 566612
Gebruiker
WJCM van Paassen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Slechte ervaring met Nebulus,
Ik heb een bodywarmer besteld mij Nebulus. Of het product goed is? Daar ben ik niet eens aan toegekomen.
Om te beginnen betaal je € 9 bezorgkosten, voor NL-begrippen extreem hoog. Toen bleek dat ik een product had besteld in de maat medium (toen het thuis werd gestuurd bleek pas dat maat 48 te zijn, terwijl ik 46 heb). Dus het product paste niet. Als je het dan terugstuurt blijk dat er nog € 10 wordt ingehouden op de restitutie voor retourkosten. Ik heb dus € 21 betaald en daar helemaal niet voor terug. Ik ben erg boos geworden. Ik heb gereclameerd, maar ze hebben gewoon schijt aan je. Ja het staat op de website, maar dit zijn toch ongehoorde praktijken voor webshops.
Mijn dringende advies: koop niets bij Nebulus

Gewenste oplossing

Ik vind het absurd (ofschoon het wel op de website staat) dat je als iets niet past
€ 19 betaalt voor helemaal niets. Dit zijn onaanvaardbare praktijk.
Mensen moeten hiervoor worden gewaarschuwd om ze tegen zichzelf te beschermen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nebulus .de hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nebulus .de?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen