Wij vinden dat Nebulus .de hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Nebulus .de: Ik krijg min of meer een boete omdat ik vanaf een webshop mijnn kledingmaat niet goed inschat.
Details
Klacht
Op de website van Nebulus had ik een Noorse trui gekocht van 80 euro, incl de kosten van het verzenden heb ik 89 euro overgemaakt naar Nebulus.Toen de trui kwam bleek dat maat XXL iets te groot was en ik heb gevraagd of ik de trui kon ruilen voor een maat kleiner. Dat kon niet, ik moest de trui terug sturen en dan kreeg ik m’n geld terug.
Maar ik kreeg geen 89, of 80 (zonder verzendkosten) …. Maar ik kreeg slechts 69 euro terug (het aankoopbedrag minus verzend en terugstuur kosten)
Met andere woorden, een webshop die een boete rekent van 20 euro wanneer je een maat groter of kleiner blijkt te hebben.
Na herhaaldelijk mailcontact blijft Nebulus bij hun standpunt, met andere woorden … als ik al (dat doe ik niet met deze winkel) een andere trui maat XL zou bestellen, ben ik uiteindelijk voor de juiste maat 20 euro duurder uit ….. deze gang van zaken is wat mij betreft onacceptabel
Gewenste oplossing
Ik wil het volledige aankoopbedrag terug.Als ik dit in eerste instantie had gekregen, had ik een maat kleiner weer besteld… nu heb ik echter ipv 89 euro nog maar 69 euro over om dit te doen (kortom ik moet nog even weer doorsparen)
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.