Wij vinden dat Neckermann Reizen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Neckermann Reizen: enorm prijsverschil
Details
Klacht
8 weken geleden op aanraden van neckermann een reis naar Turkije geboekt. We zijn met zijn vijven 2 volwassen en 3 kinderen, we wilden op een familie kamer. Neckermann vertelde nu zijn een mooie vroeg boek kortingen. Wij hebben jaren keihard gespaard om eindelijk eens op vakantie te gaan. Eigenlijk wilde wij 11 dagen maar dat was echt te duur. Ook nu was het boven ons budget, maar goed goedkoper werd het niet. We hebben nog even om te sparen dachten we.Tot mijn grote schrik zag ik van de week op de site dat de reissom maar liefst 900 euro is gezakt!!!! na gebeld te hebben met neckermann was het antwoord sorry flex prijzen. Nou flexprijzen van maar liefst 900 euro???? Ik ben hier echt ziek van, mijn vakantie voorpret is echt bedorven, en ik weet en niet meer hoe ik het heb. Als ik dit geweten had , hadden we zeker gewacht met boeken. Dan hadden we niet zo krap bij kas gezeten.
Ik heb ook al een aantal mails gestuurd, en gehoop dat ze ons misschien tegemoet konden komen, helaas....
Gewenste oplossing
Ik weet dat wij geen geld terug kunnen krijgen, maar gezien onze situatie zouden we het zeer op prijs stellen dan onze vakantie omgezet kon worden naar 11 dagen ipv 8, zonder kosten.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.