Klacht Neckermann Reizen: Oplichting

Klachtnummer
# 309633
Gebruiker
M.A.H. Kemme
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een reis geboekt via D reizen en Neckermann.
Ik heb daarbij betaald voor 2 volwassenen en 1 kind.
Nu bloijkt dat ik voor de locatie niet hoef te betalen voor mijn kind.
Neckerman past de prijs voor het kind aan en verhoogd daarmee onze prijs met 20,00 per persoon per nacht. Als ik hierover klaag dan zeggen ze pech gehad het is wat het is. Kan dit zomaar. We hebben toch een prijs afgesproken en er is een fout gemaakt. Hierdoor kun je het tarief toch niet zomaar voor ons omhoog gooien want dan betaal ik indirect nog steeds voor mijn kind

De oplossing

Teruggave van de 11x 44,00 voor mijn kind.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Neckermann Reizen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Neckermann Reizen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen